Trendiga bolaget Kvix noteras på NGM Nordic SME och med oss i podden denna vecka har vi givetvis grundaren / VDn för Kvix, Johan Thomasson och Vlora Ramadani CMO på Kvix.
Kvix är bolaget som tillhandahåller en streamingplattform som sammanför inspiratörer med personer som eftersträvar ett ökat välmående. Kvix mål är att skapa en marknadsledande plattform för välmående där medlemmarna kan ta del av livesändningar inom fysiskt, mentalt och livsstilsrelaterat välmående. Medlemmar kan interagera med streamers och få live-feedback via webbkameran om så önskas!
Genom den egenutvecklade plattformen avser Kvix att bli den självklara mötesplatsen för hälsa. Nedan hittar du en kod som du kan använda för att prova på ett premiumabonemnag hos Kvix helt kostnadsfritt – vidare kan du läsa mer om Wellstartävlingen där du kan vinna 1 miljon kronor.
Första handelsdagen på NGM Nordic SME beräknas vara den 6 december.
Teckningsperioden löper från 12 november till och med den 25 november 2021.
Vi har en kanonfin kod till Feminvestlyssnarna/läsarna som gänget på Kvix har ordnat åt oss!
Tisdag den 23 november är man även välkommen till en investerarträff. Läs mer här!
Anmälan kan göras via Avanza, Nordnet eller din depåbank.
Vidare kan din anmälan göras via anmälningssedeln som är tillgänglig på Kvix och Aqurats webbsidor, se nedan.
Teckna aktier via anmälningssedel/BankID
Är du kund hos Avanza kan du teckna direkt via Avanza
Är du kund hos Nordnet kan du teckna direkt via Nordnet

Ida Warg om Wellstartävlingen klicka på bilden för att komma till Kvix youtubekanal!
Wellstar-tävlingen ska bidra till att antalet streamers ökar från 50 till 500 under år 2022
Kvix har lanserat en årligt återkommande talangjakt för wellness-streamers under namnet Wellstar. Målet är att attrahera nya streamers som engagerar sin följarbas till att använda plattformen.
Wellstar är världens första talangtävling för wellness-streamers. Vinnaren utses av tittarna och streamern med flest tittarröster vid tävlingens slut erhåller ett pris.
Detta skapar en ny publik samtidigt som medlemmarna får ta del av nya upplevelser. Streamers rekryteras i god tid innan tävlingen. Genom Wellstar kommer Kvix att knyta till sig influencers som engagerar sin breda följarbas. Tävlingen hade per den 30 september 2021 redan över 150 anmälda. Partnerpaket erbjuds till namnstarka sponsorer vilket kommer att leda till positiv uppmärksamhet ur ett folkhälsoperspektiv.